Η ομάδα μας

Άσπα Δανδουλάκη
Ειδικότητα
Φιλόλογος
Σπουδές

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,  Φ.Π.Ψ.
Πλήθος Σεμιναρίων για Μαθησιακά & Εκπαιδευτικά Θέματα που αφορούν σε Παιδιά & Εφήβους 

Εμπειρία
  • Φιλόλογος, Ειδική Παιδαγωγός και Ψυχοπαιδαγωγός,
  • Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Σ. Καπαρού
  • 10ετή συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας σε Προγράμματα Διδασκαλίας της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων
  • Υπεύθυνη Παιδαγωγικού Τμήματος και Ειδική Παιδαγωγός στο ΔιΕπιστημονικό Κέντρο Αθηνών (ΔΕ.Κ.Α.)
  • Ειδική Εκπαιδεύτρια Τεχνικών και Προσεγγίσεων Μάθησης στα Εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα (Cgs)
  • Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Επαγγελματικού Προσανατολισμού Παιδιών και Εφήβων

Άσπα Δανδουλάκη

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Φ.Π.Ψ., της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών, με κατεύθυνση Ψυχολογία. Έχω Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Εκπαίδευση (Ε.Α.Π.) και είμαι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού). Επίσης, έχω εκπαιδευτεί στη Διάγνωση, Συμβουλευτική και Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών στην Ε.ΨΥ.Π.Ε., καθώς και στη Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Είμαι Πιστοποιημένη Αξιολογήτρια της SHLHellas – Evalion. Έχω ολοκληρώσει εκπαίδευση στη Δημιουργική Γραφή, στη Σχολή Δημιουργικής Γραφής «Harmony and Creativity». Με πολυετή εμπειρία στον χώρο της Εκπαίδευσης (Ιδιωτικά Σχολεία – Φροντιστήρια – ΔιΕπιστημονικό Κέντρο Αθηνών, ΚΕ.Θ.Ε.Α., Κ.Ε.Θ.Ι.) εργάζομαι, έως σήμερα, ως Φιλόλογος – Εξειδικευμένη στο μάθημα της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, στις Τεχνικές Μάθησης, Ειδική Παιδαγωγός, Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, σε διάφορους ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς. Στο πλαίσιο της συνεχούς εκπαίδευσης και αναζήτησής μου, εκπαιδεύομαι εδώ και τέσσερα χρόνια στη Συστημική Ψυχοθεραπεία, στο Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (Α.Κ.Μ.Α.).

Η πολυσχιδία της εκπαίδευσης που έχω και συνεχίζω να λαμβάνω, καθώς και η πολλαπλή, πάντοτε όμως εστιασμένη στα παιδιά και στους εφήβους, εκπαιδευτική και ψυχοπαιδαγωγική εμπειρία, μου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέγω την κατάλληλη κάθε φορά προσέγγιση και τεχνική. Η διδασκαλία αντιπροσωπεύει για εμένα μία διαδικασία αλληλοπροσδιορισμού και αλληλλεπίδρασης με τους μαθητές, εφόσον εκείνοι αποτέλεσαν και αποτελούν διαρκώς πηγή έμπνευσης και μάθησής μου.